Inloggen

Huurzaken algemeen

In je woning wil je je echt thuis voelen. Daarom zetten wij ons in om betaalbaar wonen voor iedereen mogelijk te maken én bieden wij je service op hoog niveau.

Waar kan ik informatie vinden?

Als huurder kun je gebruikmaken van verschillende services:
Heb je een reparatieverzoek? Meld dit ons dan zo snel mogelijk. Dit kan online of telefonisch via (0181) 25 20 99. Heb je weinig tijd of niet de kennis in huis om kleinere reparaties in huis uit te voeren, dan is het serviceabonnement echt iets voor jou. Wil je zelf aan de slag? Veel onderhoud mag je zelf doen. Hiervoor heb je wel schriftelijke toestemming nodig. Meld je plannen dus voordat je aan de slag gaat.

Wil je de huur opzeggen of heb je andere vragen over de huur? Veel antwoorden zijn te vinden onder Huurzaken Financieël

Wij zetten alles op alles om jou als huurder tevreden te houden. Toch kan het wel eens voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over de gang van zaken bij Ressort Wonen. Laat het ons dan weten! We helpen je graag met de klachtenafhandeling.

Alle belangrijke informatie over onze woningen vind je ook terug in de verschillende brochures, folders en kluswijzers. Deze liggen voor je klaar bij ons op kantoor of je kunt ze downloaden op onze website. Nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op!

Wij zetten ons in om betaalbaar wonen voor iedereen mogelijk te maken én bieden service op het hoogste niveau.