Inloggen

Huur betalen

Als huurder betaal je maandelijks huur. Het is belangrijk dat je de huur vóór de eerste van de maand overmaakt. Betaal je via een automatische incasso, dan weet je zeker dat de huur altijd op tijd wordt afgeschreven. En dat eventuele wijzigingen in het huurbedrag automatisch worden aangepast.

MailtoPay

Wil je liever niet via een automatische incasso betalen? Dan kun je ook kiezen voor MailtoPay. We zenden je dan maandelijks een mail met een betaallink. Wel zo makkelijk. Het enige wat we nodig hebben is een juist emailadres. Je kunt een emailadres aan ons doorgeven via het contactformulier. Lukt het niet om op deze manier te betalen? Maak het bedrag dan zelf over naar rekeningnummer NL29BNGH0285043838 met als omschrijving je adres. Of pin op ons kantoor aan de Juliana van Stolberglaan 7 in Rozenburg. Dit kan iedere werkdag tussen 8.30 en 16.30 uur. We helpen je graag.

Wil je je rekeningnummer wijzigen?

Gebruik dan dit machtigingsformulier. We hebben voor een wijziging wel eenmalig je handtekening nodig.  

Problemen met betalen?

Het kan een keer gebeuren dat je te laat bent met betalen. Of dat er onvoldoende saldo op je rekening staat. Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via (0181) 25 20 99. Zo voorkom je dat de huurachterstand oploopt. Samen kijken we naar een passende oplossing.

Heb je vaker geldproblemen of andere achterstanden?

Kijk dan gerust op de website Geldfit voor goed advies. Soms helpt het om een overzicht in te vullen van al je inkomsten en uitgaves. Zo'n overzicht en meer tips vind je bijvoorbeeld op de site van het Nibud. 

Als huurder betaal je maandelijks huur. Het is belangrijk dat je de huur vóór de eerste van de maand overmaakt