Inloggen

Update aanpassing dienstverlening door coronavirus

In ons bericht van 30 september vertelden we hoe onze aangepaste dienstverlening aan jou als huurder er uit ziet.
Deze richtlijnen gelden nog steeds. Door de opmars van het virus houden we ons strikt aan de richtlijnen en werken er nog meer medewerkers thuis. 

Begrip van jou als huurder

In dit nieuwsbericht vragen we je om begrip als je vraag of (reparatie) verzoek misschien niet zo snel wordt afgehandeld als je dat van ons gewend bent. Ook kan het voorkomen dat we telefonisch minder goed bereikbaar zijn door de minimale bezetting op ons kantoor. Soms vragen we aan thuiswerkende collega's om je terug te bellen. We begrijpen dat dit voor jou als huurder lastig kan zijn. 

We proberen  een steentje bij te dragen om het aantal besmettingen te verlagen. Het is steeds lastiger om dit te doen zonder effect op onze dienstverlening. We hopen op je begrip en samen laten we deze moeilijke periode snel achter ons!

 De laatste informatie over het Coronavirus? Die vind je hier.